Το σπίτι είναι ένας χώρος ιερός. Είναι το καταφύγιο μας, είναι το μόνο μέρος στο οποίο αισθανόμαστε ζεστασιά, αγάπη και ασφάλεια. Το σπίτι μας θα πρέπει να είναι πάντα όμορφο για μας και να αισθανόμαστε άνετα και ευχάριστα μέσα σε αυτό. Μία ανακαίνιση είναι μία κίνηση που μπορεί πραγματικά να μεταμορφώσει το σπίτι μας. Μπορεί να του αλλάξει τη διαρρύθμιση και γενικά την ατμόσφαιρα και να κάνει ακόμη πιο ευχάριστη τη διαβίωση μέσα σε αυτό, ανανεώνοντας και την αγάπη μας γι’ αυτό. Μπορεί ακόμη και να το αναβαθμίσει, ανεβάζοντας τη θέση αλλά και την αξία του σε ό,τι αφορά την αγορά κατοικιών και ακινήτων.
Όπως μπορείτε να καταλάβετε, μία ανακαίνιση σπιτιού είναι μία από τις πιο σημαντικές επενδύσεις που θα κάνετε στη ζωή σας, μετά την αγορά του. Εννοείται πως είναι κάτι που μπορεί να αποδειχθεί πολύπλοκο, γι’ αυτό και θα πρέπει να το μελετήσετε καλά και να εμπιστευτείτε το έργο σε ειδικούς. Η Chroma Decor είναι μία επιχείρηση που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για τις επιχειρήσεις ανακαινίσεων στη χώρα μας.
Η Chroma Decor έχει παραπάνω από είκοσι χρόνια παρουσίας στο χώρο, πράγμα που την κάνει μια από τις μακροβιότερες και πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις του κλάδου, πράγμα που από μόνο του λέει πολλά για τις υπηρεσίες της και την ποιότητας τους. Το μυστικό της επιτυχίας της επιχείρησης βρίσκεται στους πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζει τη λειτουργία της.
- Αίσθημα ευθύνης: Στη Chroma Decor υπάρχει μία πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία: «ο πελάτης είναι πάντα στο επίκεντρο». Όλοι στην επιχείρηση – από τους ιδιοκτήτες μέχρι και το τελευταίο υπάλληλο – γνωρίζουν πόσο σημαντική επένδυση είναι για μία οικογένεια και ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε, όπου και κάθε τελευταίο λεπτό του Ευρώ μετράει. Όλοι στη Chroma Decor θα ακούσουν με προσοχή τις απαιτήσεις αλλά και τους περιορισμούς του πελάτη και θα μελετήσουν όσο χρειαστεί για να του παρουσιάσουν τη λύση η οποία θα τον καλύψει τέλεια, χωρίς να ξεπεράσει το budget του.
- Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό: Το προσωπικό είναι το αίμα και η κινητήριος δύναμη μίας επιχείρησης, τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν με αυτό. Στη Chroma Decor όλοι οι εργαζόμενοι είναι έμπειροι κι επιλέγονται με ιδιαίτερη προσοχή. Αν κάποιος εργάζεται στην επιχείρηση, να είστε σίγουροι ότι είναι από τους καλύτερους και πιο έμπειρους στον κλάδο του. Επιπλέον, όλοι οι εργαζόμενοι επιμορφώνονται συνεχώς, ώστε να είναι πάντα ενημερωμένοι γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις στο κλάδο τους αλλά και στις ανακαινίσεις γενικότερα.
- Εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας: Μπορεί το ανθρώπινο δυναμικό να είναι η κινητήριος δύναμη μίας επιχείρησης, αλλά για να μπορέσει να κάνει τη δουλειά του, θα χρειαστεί και τα κατάλληλα εργαλεία. Η Chroma Decor φροντίζει ώστε όλοι οι εργαζόμενοι και οι τεχνικοί της να έχουν πάντα στη διάθεση τους τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό για να μπορούν να κάνουν την δουλειά τους απρόσκοπτα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι επενδύσεις στον εξοπλισμό είναι συνεχείς και μεγάλες για να προλαβαίνει η επιχείρηση όλες τις εξελίξεις στον κλάδο.
- Συνέπεια: Μία ανακαίνιση είναι κάτι που σίγουρα θα διαταράξει για λίγο καιρό την καθημερινότητα της οικογένειας και του κάθε νοικοκυριού. Στη Chroma Decor αυτό είναι κάτι που το καταλαβαίνουν πάρα πολύ καλά. Κύριο μέλημα της επιχείρησης είναι να γίνεται πάντα ο καλύτερος σχεδιασμός του έργου και να τηρούνται σχολαστικά όλα τα χρονοδιαγράμματα, έτσι ώστε να εκτελείται κάθε ανακαίνιση με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία για τον πελάτη. Εννοείται ότι πάντα τηρούνται όλοι οι κανόνες σχετικά με τις ώρες εργασίας και ησυχίας αλλά και με την συλλογή και αποκομιδή μπάζων και άλλων απορριμμάτων που μπορεί να προκύψουν από την ανακαίνιση.
Για όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν, η Chroma Decor ξεχωρίζει από τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου και θεωρείται ένας από τους ηγέτες του χώρου. Έδρα της επιχείρησης είναι τα Κάτω Πετράλωνα Αττικής, αλλά μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε όλο το λεκανοπέδιο. Για την Chroma Decor δεν υπάρχει κανένα project που να θεωρείται πολύ μεγάλο ή πολύ μικρό ή ακατόρθωτο. Κάθε έργο είναι μία μοναδική πρόκληση και αντιμετωπίζεται με μέγιστη προσοχή αλλά και με μεγάλο αίσθημα ευθύνης απέναντι στον πελάτη.